Ydelser

Mit ønske er at tilgodese dine behov i dit bogholderi mest muligt, hvorfor vi sammen finder den rette løsning lige præcis til din virksomhed.

Jeg udfører opgaver enten hos jer eller på mit kontor, alt efter hvad der passer jer bedst.

Vi finder sammen ud af hvad behov i har – om det er hver uge, hver 14. dag eller en gang i kvartalet.

 

BOGFØRING

Den rette løsning kan omfatte nogle af følgende områder:

  • Kreditorer (betaling og afstemning)
  • Debitorer (fakturering og opfølgning på betaling)
  • Bogføring og løbende afstemninger
  • Opgørelse og indberetning af moms
  • Færdiggørelse af regnskabsmateriale til revisor

Jeg håndterer de fleste økonomisystemer, herunder C5, Economic, Summasummarum og Uniconta.

 

AD HOC OPGAVER – også for private

Den rette løsning for dig kan også være hjælp til ad hoc opgaver, som eksempelvis:

  • Oplæring i bogføring
  • Vikariat
  • Tidsbegrænset assistance, hvis I skulle være kommet bagud
  • Oprettelse i Danløn
  • Bestilling og aktivering af Nem-ID og den digitale postkasse
  • Privat personer kan jeg assisterer med Nem-ID, digital postkasse, årsopgørelse og forskudsopgørelse. Der vil være mulighed for at jeg administrerer din digital postkasse.

Står du med en opgave som du er tvivl om jeg kan assistere med, så er du meget velkommen til at kontakte mig.